Aktualizace, dotisky a vizitky pro nové zaměstnance umíme řešit rychle, levně a kvalitně.
Ušetříte čas strávený komunikací s námi a my Vám nabídneme lepší cenu a rychlejší službu.
Všechny údaje, které se objeví na vizitkách jsou na jednom místě, v excelovské tabulce, šablonu Vám rádi poskytneme jako součást služby.
Vy máte přehled o aktuálních údajích všech zaměstnanců, který můžete doplňovat a editovat dle vlastních potřeb. Při požadavku na tisk vizitek doplníte do tabulky pouze požadované počty vizitek pro jednotlivé zaměstnance.
Díky přímému propojení tabulky se šablonou vizitky máte jistotu, že na vizitkách budou všechny údaje stejné jako v tabulce.
Vizitky – vzorová kalkulace
Chci standardní vizitky pro pět zaměstnanců, pro dva 100 kusů a pro tři zaměstnance 200 kusů, celkem 800 kusů. Jednorázový vstupní poplatek za vytvoření tabulky se strukturou údajů odpovídajících vašim potřebám a grafické šablony vizitky činí 599 Kč. Při počtu vizitek 800 kusů je cena za 1 vizitku 2 Kč. Takže za prvních 800 vizitek zaplatíte 599+(800×2)=2 199 Kč. Při opakovaném objednání 800 vizitek (již připravených) zaplatíte pouze 800×1=800 Kč.
*Standardní vizitka je barevná jednostranná na křídovém papíře s gramáži 300g/m2 a rozměry 90×50 mm. Nestandardní požadavky typu jiný papír, rozměr, oboustranný tisk nebo povrchová úprava laminací jsou zpoplatněny 50 % z ceny standardní vizitky za každý nestandardní požadavek.